RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BANJIR - HASRAT ZARINA ZAINUDDIN PERKENAL SUAMI & MADU DITUNDA

Posted: 29 Dec 2014 03:55 PM PST



Setelah sekian lama berahsia mengenai suami dan hidup bermadu, tiba-tiba terbuka hati pelakon dan penerbit Zarina Zainuddin, 44, untuk memperkenalkan mereka kepada peminat. Namun begitu, tarikh pengenalan pada 31 Disember ini terpaksa ditangguh seketika kerana bencana banjir.

Untuk info, Zarina sudah 21 tahun hidup bermadu. Dia adalah isteri kedua kepada lelaki bergelar ahli perniagaan berusia 57 tahun berpangkat Datuk Seri yang sudah beristeri sejak 32 tahun lalu.

"Memang perancangan nak meraikan ulang tahun saya dan madu serentak termasuk mengadakan malam berinai. Bayangkan sudah banyak pihak yang mahu menaja.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KONTRAK TIDAK DISAMBUNG - SHERRY & ZULIN TINGGALKAN MELODI

Posted: 29 Dec 2014 03:27 PM PST



Rating jatuh bukan punca kontrak Sherry Alhadad dan Zulin Aziz tidak disambung untuk Melodi musim 2015 oleh stesen televisyen TV3.

"Pihak pengurusan hanya mengekalkan Awal Ashaari sebagai pengacara utama dalam rancangan tersebut, ini kerana kami masih peringkat perbincangan untuk memberi pengisian baru buat Melodi tahun 2015.

"Kedua-dua mereka sudah tamat kontrak pada Disember 2014 iaitu selama enam bulan sahaja dan ia tiada kena mengena dengan rating atau masalah disiplin sepanjang mereka bersama Melodi," ujar penerbit Melodi, Michelle Wee, 30, dipetik sebagai berkata.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories