RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


HANEZ SURAYA & ROMIE BERTUNANG ESOK?

Posted: 01 Jan 2015 02:26 PM PST



Ingatkan sudah berakhir gosip hangat antara Hanez Suraya dan kekasih kontroversinya Romie, namun terkini, timbul pula gosip baru apabila pasangan ini didakwa akan melangsungkan majlis pertunangan di bandar Seremban, Negeri Sembilan pada 3 Januari 2015 (Sabtu).

Malah Hanez ketika dihubungi oleh media tidak menafikan atau mengiyakan berita tersebut dan enggan memberikan komen lanjut.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HOS SOLO NONA TV3 - FOUZIAH GAUS GANTI NEELOFA & FARA

Posted: 01 Jan 2015 02:01 PM PST



"Happy New Year 2015!! Salam Maulidur Rasul.. Syukur Alhamdulilah permulaan tahun baru 2015 yang cukup indah.. Semoga perjalanan tahun baru ini lebih bermakna. Saya mengharapkan sokongan yang positive dari anda.. Segala kekurangan akan saya belajar dari masa ke semasa untuk yang terbaik buat penonton Nona tv3," demikian kata Fouziah Gous yang terpilih menjadi hos Nona TV3 bagi tahun 2015 secara solo bagi menggantikan Neelofa dan Fara Fauzana.

"Saya pernah diundang sebagai pengacara jemputan Nona sebelum ini. Cuma sejujurnya saya tak sangka dan terkejut bila tawaran mengemudi program ini datang.

"Atas dasar mencabar diri dan tidak mahu melepaskan peluang ini, saya terima. Setidak-tidaknya komitmen ini membolehkan masa bersama suami lebih banyak berbanding kerja berlakon.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories