RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SUAMI MUFLIS - RUMAH MEWAH UMIE AIDA DI MONT KIARA DILELONG HARI INI?

Posted: 09 Jan 2015 03:28 PM PST



Sebuah hartanah mewah bernilai RM2.1 juta milik Khairuddin Abu Hassan, terletak di Mont Kiara, Petaling, Selangor yang juga merupakan hadiah perkahwinan buat Umie Aida bakal dilelong pada hari ini di Hotel Istana oleh Ng Chan Mau & Co Sdn Bhd & CIMB Islamic.

Dokumen mahkamah tersebut hangat diperkatakan oleh blog blog politik menunjukkan yang Jabatan Insolvensi Malaysia (MDI) telah isytiharkan Khairuddin Abu Hassan muflis pada 14 Mei 2014 yang lalu, hari sama Mahkamah Tinggi Pulau Pinang keluarkan arahan serupa.

Untuk info, Khairuddin Abu Hassan adalah suami kepada Umie Aida, yang juga Naib Pengerusi UMNO Batu Kawan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAHNIAH - SHARIFAH ALEYA DIKURNIA BAYI LELAKI

Posted: 09 Jan 2015 02:18 PM PST



"Alhamdulillah, pada jam 5.55pg td (9.1.15), saya telah pun selamat melahirkan anak lelaki (2.5kgs) secara normal. Namanya InsyaAllah akan ditetapkan dan dikongsikan kelak. Terima kasih atas segala doa2 dan kata2 semangat anda semua. Alhamdulillah," demikian kata Sharifah Aleya melalui laman sosialnya.

Aleya yang juga bekas penyampai radio Hot FM, selamat melahirkan anak lelaki secara normal jam 5.52 pagi semalam.

Bayi lelaki seberat 2.53 kilogram itu lahir di Universiti Malaya Specialist centre, hasil perkongsian hidupnya bersama Mohammed Azam Abdullah atau Miko Abdullah sejak 11 Januari 2013.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SURPRISE & CRAZY SALE DARIPADA ZACHEELA.COM

Posted: 09 Jan 2015 01:00 PM PST



SURPRISE UNTUK DARLINGSSS TERSAYANG !!!

Ramai darlingsss yang terkilan tak sempat dapatkan koleksi ZACHEELA ketika YEAR END SALE tempoh hari pada harga istimewa. Kami faham ramai yang kesuntukan waktu, sibuk mempersiapkan keperluan persekolahan anak dan menunggu gaji. Hujung tahun pasti banyak urusan yang perlu diselesaikan. Kami memahami anda !!

Oleh itu kami buat surprise CRAZY SALE untuk darlingsss semua Both Online (www.zacheela.com.my) dan di BUTIK !! Boleh juga PM kami di >> https://m.facebook.com/messages/thread/471156102972013

Bagi menghargai pelanggan ZACHEELA yang kami sayangi, kami bakal menawarkan harga GILA dress terbaru kami ZAHIRA LACE DRESS ( eksklusif french lace ) , THE AWESOME, BEST-SELLING 'ISABELLE BLOUSE & SKIRT' buat anda yang teristimewa. Isabelle set sangat diminati ramai dan ramai sangat yang memberikan komen 'CANTIK SANGAT' pada koleksi ini setelah memilikinya. Masih ada sikit lagi.. JOM KASI LICIN !!!

YES FOR 5 DAYS TAU 9 JAN - 13 JAN 2015 --- ENOUGH TIME FOR ALL OF YOUR ZACHEELARIANS. DON'T MISS THIS EXCLUSIVE OPPORTUNITY !!!

cepat cepat roger kawan-kawan tau !!! Sebab lepas ni dah tak ada sales until Ramadhan 2015 !





         ________________________




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories