RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SELEPAS BEBERAPA JAM - ALYAH NAFI SUAMINYA KAHWIN LAIN

Posted: 11 Jan 2015 08:21 AM PST



Ini perkembangan terbaru yang kami terima!

Selepas beberapa jam pengakuan Alyah mengenai suaminya Ramli MS kahwin lain pada Berita Harian, tiba-tiba Alyah menafikan pula berita tersebut. Dakwa penyanyi itu, dia post gambar tersebut kerana sudah tidak mampu mengawal emosinya.

"Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi. Perempuan dalam pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya.

"Yang saya ucapkan pada sesiapa yang menghubungi saya untuk di temu bual adalah. Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya. saya tak pernah keluarkan kenyataan suami saya kawin dengan perempuan Tu.

GAMBAR TERBARU - Klik untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ALYAH KINI BERMADU - RAMLI MS KAHWINI SITI HAFILAH

Posted: 11 Jan 2015 07:42 AM PST



Patutlah laman sosial Penyanyi Alyah sejak kebelakangan ini kata-katanya kelihatan seperti sedih dan seperti mahu mengetengahkan sesuatu yang tersembunyi. Rupa-rupanya, ada benda besar yang mahu disampaikan oleh penyanyi itu.

Dan hari ini, Alyah mengakui yang suaminya, Datuk Ramli MS sudah berkahwin lagi dengan wanita lain. Kira dia kini hidup bermadu!

Malah menerusi laporan Berita Harian hari ini, Alyah memberitahu yang dia sudah menghidu lama tentang berita perkahwinan suaminya. Difahamkan, madunya itu bernama Siti Hafilah Che Kar, dan dia mempunyai bukti bergambar mereka berdua (Ramli & Siti).

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories