RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


DIANA RAFAR FAIL PENCERAIAN TERHADAP ZAMARUL HISHAM

Posted: 15 Jan 2015 02:41 AM PST



Nampaknya, badai penceraian terus melanda rumah tangga artis kita di tahun baru 2015. Terkini, Diana Rafar telahpun memfailkan perceraian ke atas Zamarul Hisham sekitar jam 1.00 petang tadi di sebuah mahkamah di Shah Alam, Selangor.

"Saya tidak mahu mengulas lanjut punca perpisahan kami lagi buat masa ini. Saya reda dengan apa yang terjadi," ujar Diana dipetik sebagai berkata kepada Berita Harian Online.

Terdahulu, ditanya oleh media mengenai perubahannya kini yang sudah mengenakan tudung, kata Diana di sebalik dugaan hidup yang dia lalui termasuk kisah rumah tangga yang sering menjadi buruan, dia sedar ini semua ujian Tuhan untuk dia jadi lebih kuat.

 klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

12 GAMBAR - NORMAN BAWA MEMEY BERCUTI AWAL SEBELUM BERSALIN

Posted: 14 Jan 2015 06:29 PM PST



Semua orang tahu bahawa Memey Suhaiza, 26, kini sedang hamil lima bulan anak keduanya bersama Norman Hakim.

Nah sebagai menenangkan fikiran dan bercuti awal sebelum melahirkan serta berpantang, Norman telah membawa isteri kesayangannya itu bercuti menaiki cruise dari Pulau Pinang, Phuket hingga ke Krabu.

Cayalah Norman!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

DAPAT BAYI LELAKI - JANGKITAN PUNCA ISTERI BLACK BERSALIN AWAL

Posted: 14 Jan 2015 03:41 PM PST



Rezeki tahun baru!

Begitulah halnya dengan penyanyi Black dan isterinya, Cira yang menimang cahaya mata pertama jam 7.48 petang kelmarin. Apa yang mengembirakan, mereka dikurniakan bayi lelaki yang sihat seberat 2.09KG.

"Air ketuban isteri saya pecah awal kerana terkena jangkitan. Dia sakit dalam dua hari juga. Selepas dua hari, petang semalam barulah rahimnya terbuka.

"Ketika lahir anak saya tidak menangis dan memberikan respon walaupun ditepuk. Hampir 10 minit jugalah doktor yang bertugas berusaha. Ketika itu, saya rasa sangat resah dan 10 minit kemudian barulah terdengar tangisannya. Saya tergamam hingga tidak mampu berkata apa-apa.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

URI BAWAH RAHIM & PENDARAHAN - NURUL WAHAB MASUK WAD KECEMASAN

Posted: 14 Jan 2015 03:02 PM PST



"Takut… Mana tak takutnya… Uri ke bawah ni, macam-macam hal boleh jadi," begitulah kata Nurul Wahab atau lebih mesra dengan panggilan Nurul Deep.

Meskipun tarikh kelahiran bayi keduanya bersama Eric Deep pada Februari, namun masalah pendarahan disebabkan uri berada di bawah rahim menyebabkan dia terpaksa berkejar ke hospital seorang diri Ahad lalu.

"Okay tak nak fikir pasal macam-macam hal yang negatif tu. Apa yang aku tahu sekarang ni, selawat banyak, dok baca/dengar surah yassin dan berdoa banyak-banyak. Semoga Allah permudahkan dan memberi pengakhiran yang baik-baik sahaja selepas segalanya selesai nanti," tulis Nurul yang dinasihati doktor agar berehat secukupnya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories