RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ISU SERANG & CEKIK - MAS IDAYU SEKADAR BERGURAU DENGAN ZUAN

Posted: 27 Jan 2015 05:05 PM PST



Masihkah anda ingat dengan kes gempak penyanyi dangdut, Mas Idayu mencekik dan menyerang pengacara belakang pentas Mentor Legend, Zuan Azmi yang terkenal dengan slot 'bikin panas' di Melodi pada Ahad?

Kata Zuan, nasib baik perempuan... kalau Mas Idayu lelaki memang dia sudah lawan balik sebab dia diajar untuk hormat perempuan.

"Bukan setahun dua jadi artis, masih tidak tahu untuk bersikap professional," ujar Zuan dipetik sebagai berkata.

Bagaimanapun semalam, Mas Idayu menafikan ada berniat tidak baik tergadap Zuan. Dia sebaliknya mendakwa hanya sekadar bergurau sahaja.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SEPI & MENAKUTKAN - 2009 TAHUN 'GELAP' ANUAR ZAIN

Posted: 27 Jan 2015 03:46 PM PST



"Saya pernah mengalami zaman suram pada 2009 apabila karier nyanyian saya seolah sepi tanpa sebarang undangan. Ketika itu ia agak menakutkan hingga saya terfikir apakah diri saya ini masih diperlukan dalam industri ini atau tidak," demikian luahan Anuar Zain mengenai kehidupan sebagai anak seni yang menjadi rahsianya selama ini.

Menurut penyanyi itu lagi, akibat tiada undangan dan sebarang 'job', dia jadi buntu dan tidak tahu sama ada mahu meneruskan kerjaya dalam bidang seni atau tidak.

"Akibatnya, saya pernah rasa nak berhenti menyanyi dan mahu buat sesuatu yang lain. Namun entah kenapa, benda lain yang saya cuba lakukan itu juga tidak menjadi.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories