RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SAKSI: 9 TAHUN AWIE & ROZANA GUNA SURAT NIKAH PALSU

Posted: 06 Jan 2015 06:51 PM PST



Surat nikah Awie & Rozana selama ini adalah palsu!

Demikian kata bekas Penolong Pengarah Bahagian Undang-Undang Keluarga Islam, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JAIPP), Yusoff Abu Bakar semalam.

"Kami membuat dua semakan atas nombor MyKad Rozana sebelum mendapati nama wanita itu tiada dalam pangkalan data kami. Empat hari kemudian, kami menerima permohonan daripada Awie yang turut meminta semakan sama dengan memberi salinan sijil nikahnya"



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

EMMA MAEMBONG MENGAKU PUTUS CINTA DENGAN ZIZAN

Posted: 06 Jan 2015 06:25 PM PST



Tempoh hari, ada segelintir pihak yang ragu-ragu dengan gosip yang kami ketengahkan. Kata mereka, kami sengaja mengada-adakan cerita mengenai hubungan cinta Zizan Razak dan Emma Maembong yang putus di tengah jalan.

Terkini, Harian Metro sendiri mendapat pengesahan Emma melalui aplikasi Whatsapp.

"Betul. Mungkin (sudah) tak ada jodoh (antara kami) agaknya. Minta maaflah saya belum bersedia bercerita. Bukan sekarang, tapi nantilah saya cerita (bila tiba masa sesuai). Terima kasih sebab faham." jelasnya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

10 GAMBAR - BILA FAD BOCEY TAYANG KEKASIH HATI

Posted: 06 Jan 2015 01:33 PM PST



Memang benarlah kata orang, pelawak adakalanya amat laris dan diminati oleh ramai gadis di luar sana. Meskipun muka pecah, gemuk gedempol, pendek dan tak handsome, namun mereka seperti mempunyai tarikan tersendiri.

Terkini, tiba pula giliran Fad daripada kumpulan Bocey memperagakan gadis manis yang dipercayai kekasih hatinya untuk tatapan peminat di laman sosial.

Waahhh... bertuahnya badan. Jom tengok!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories