RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


INFO TERKINI - ABBY ABADI KAHWIN USTAZ FEBRUARI INI?

Posted: 10 Feb 2015 04:10 PM PST



Jika diamati kata-kata Abby Abadi di laman Instagramnya, pasti ramai yang bersetuju bahawa dia seolah memberi pembayang bahawa hari bahagianya semakin hampir. Malah ada peminat yang memberi komen di situ mendakwa Abby akan berkahwin pada Februari ini.

"Akak congrats! Jgn lupa jemput nana tau! Hehehe so sweet nana dgr tadi dlm radio kata bulan feb ni betul ke akk :) kalo betul alhmdulillah ! Love u akk :) U deserved ustat hehehe!" tulis peminat itu.

Jika benar gosip dan pembayang ini, pastinya jejaka yang bakal menggantikan tempat Farhan ialah seorang Ustaz bernama Khairul Azli. Ini kerana, Ustaz tersebut kini merupakan seorang sahabat yang mendapat tempat istimewa dihati Abby.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

13 GAMBAR - RESEPSI PERKAHWINAN LEEZ & AEPUL

Posted: 10 Feb 2015 03:18 PM PST



Sekitar resepsi perkahwinan pasangan yang paling banyak mendapat perhatian peminat dunia hiburan iaitu Leez Rosli dan Aepul (Drama Band).

Untuk rekod, mereka berdua bernikah pada bulan Disember 2014 lalu dan telahpun melangsungkan resepsi perkahwinan mereka yang pertama baru-baru ini.

Namun yang kedua ini nampaknya sama meriah dengan yang pertama. Malah Leez juga nampak makin cantik dan berseri-seri.

Jom tengok!

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KES DADAH - EZAD LAZIM TIDAK 'DI PENJARA' SELEPAS BAYAR DENDA

Posted: 10 Feb 2015 02:20 PM PST



Ezad Lazim terlepas daripada hukuman penjara sembilan bulan (sekiranya gagal membayar denda) apabila dia membayar denda sejumlah RM3,500 selepas didapati bersalah memiliki dadah jenis syabu seberat 0.30 gram pada 19 November 2014.

Selain denda, dia juga diarah berada di bawah pengawasan Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) selama dua tahun.

Majistret Nurul Izzah Hassan Basri telah menjatuhkan hukuman tersebut di Mahkamah Majistret Selayang semalam mengikut Seksyen 12 (2) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan 15 (1) (a) akta yang sama.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories