RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


TUNGGU DUIT MLM2014 UNTUK KAHWIN, BUKANNYA LUPA DIRI - SYAIFUL ZERO

Posted: 16 Feb 2015 06:55 PM PST



Bukan lupa diri... tetapi wang kemenangan belum dapat!

Demikian alasan Syaiful dari kumpulan Zero (Melati) yang didakwa dalam laman sosial lupa diri akibat menangguhkan perkahwinannya. Jika awalnya Syaiful memberi asalan mahu tumpu perhatian pada kerjaya, terkini dia mendakwa sedang menunggu duit kemenangan MLM2014.

"Saya tangguh kerana menunggu duit kemenangan berjumlah RM500,000 tempoh hari benar-benar sudah berada di dalam tangan kami. Itu sahaja. Insya-Allah selepas dapat duit, saya dan tunang akan berkahwin. Kami tidak ada sebarang masalah dan pihak keluarga juga memahami situasi saya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ASET LEBIH RM50 JUTA - SITI NURHALIZA WANITA KETIGA TERKAYA DI MALAYSIA

Posted: 16 Feb 2015 03:06 PM PST



Jika ini hakikatnya, pasti ramai yang bersetuju dengan kebenaran laporan terkini yang menyatakan bahawa penyanyi dan usahawan terkenal, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin tersenarai sebagai wanita ketiga terkaya di Malaysia.

Siti dilaporkan memiliki jumlah pendapatan melebihi RM4.9 juta hasil jualan album dan meraih lebih RM50 juta daripada hasil keuntungan perniagaannya.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SELAMAT BERSALIN - ALMY NADIA DAPAT 'BABY GIRL'

Posted: 16 Feb 2015 02:02 PM PST



"Alhamdulilah... Wife saya dah selamat bersalin anak sulung kami, terima kasih atas semua yg mendoakan," demikian tulis Fizz Fairuz melalui IGnya.

Untuk info, Almy Nadia selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.25 kilogram di Hospital Columbia, Setapak, Kuala Lumpur jam 6.49 petang semalam.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories