RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


SITI NURHALIZA NAFI BELIAU WANITA KETIGA TERKAYA DI MALAYSIA

Posted: 23 Feb 2015 02:38 AM PST



Datuk Siti Nurhaliza semalam menafikan bahawa dia adalah wanita ketiga terkaya di Malaysia sebagaimana senarai laporan yang dikeluarkan oleh SaveMoney.my baru-baru ini.

"Artikel tersebut sedikit sebanyak memberi impak kepada keselamatan diri saya," ujar Siti dipetik sebagai berkata ketika ditemui media di Anugerah MeleTOP Era 2015, di Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

TONTON VIDEO:

Sumber: Astro Gempak



         ________________________




LISA SURIHANI DIDAKWA HAMIL ANAK KEMBAR GUNA IVF?

Posted: 22 Feb 2015 08:17 PM PST



Ramai yang sudah mula menyebarkan gosip ini di laman-laman sosial. Dakwa mereka, Lisa dan Yusry menggunakan kaedah tabung uji (In Vitro Fertilization) atau ringkasnya IVF untuk mendapatkan anak kembar!

Aduuhh... rasa sedih dan kasihan bila membaca dakwaan tersebut yang pastinya melukakan hati pasangan bahagia ini. Iyalah... mereka penat berusaha, sedap aja orang mengata dan menyebarkan cerita bukan-bukan.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JOHAN & AIDA JEBAT DOMINASI AME 2015

Posted: 22 Feb 2015 02:24 PM PST



Ternyata Johan Raja Lawak atau nama sebenarnya Mohammad Yazid Lim,30, masih popular dikalangan peminatnya apabila meraih empat kategori di kemuncak Anugerah Meletop Era (AME 2015).

Dengan kemenangan itu, Johan membawa pulang trofi bagi kategori Penyampai Radio Meletop, Program Radio Meletop, Artis Lawak Meletop dan Top Top Meletop (Lelaki) di tahun kedua AME semalam yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil.

Sementara pelakon baru Ayda Jebat pula diumumkan sebagai pemenang kategori Top Top MeleTop dan Artis Baharu Meletop.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories