RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BAKAL BERSALIN APRIL - CATRIONA ROSS HAMIL ANAK KETIGA

Posted: 04 Feb 2015 04:28 PM PST



Catriona Ross yang kini sedang mengandung tujuh bulan dijangka bakal melahirkan baby ketiganya itu pada 25 April ini. Khabarnya, dia akan bersalin di sebuah hospital swasta.

"Ramai yang tidak tahu saya sedang sarat mengandung kerana saya sibuk dengan urusan perniagaan 'bakery'. Saya tidak sempat beritahu kepada sesiapa cuma ada beberapa rakan artis yang sememangnya tahu tentang hal ini.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SELEPAS MLM 2014 AKHIR - MELATI ZERO AKAN BERKAHWIN

Posted: 04 Feb 2015 04:01 PM PST



Melihat wajahnya sahaja ramai yang sudah tersenyum dan merasa kelakar, apatah lagi bila menyaksikan lawaknya. Siapa lagi kalau bukan salah seorang anggota kumpulan Zero iaitu Syaiful atau nama lawaknya 'Melati'.

Apa menarik, dia akan menamatkan zaman bujang selepas tamat Maharaja Lawak Mega 2014 Jumaat ini.

Menurut Syaiful atau nama sebenarnya Mohd Syaiful Doli Sharif, 25, dia akan berkahwin dengan gadis pilihan hatinya pada pertengahan bulan Februari ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HAFIZ SUIB KENA SLIPPED DISC - HARAP PERTUNANGAN DIPERMUDAHKAN

Posted: 04 Feb 2015 02:07 PM PST



"Ya Allah, kau permudahkan segalanya buatku," demikian doa Hafiz Suib apabila diserang sakit tulang belakang (slipped disc).

Untuk info, Hafiz telah dimasukkan ke sebuah hospital di Subang Jaya, Selangor selama empat hari. Malah Doktor juga menyarankannya agar berehat selama seminggu sebelum meneruskan aktiviti seni.

"Hal ini terjadi ketika saya bermain futsal baru-baru ini. Saya banyak buat aktiviti berat dan lincah juga. Doakan saya cepat sembuh," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories