RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


5 GAMBAR - ULANG TAHUN KE-10 PERKAHWINAN AARON AZIZ

Posted: 19 Aug 2013 03:53 PM PDT


"Watched the sunset yesterday. Alhamdulilah, Conrad Maldives is such a beautiful place. Thank u Allah," begitulah luah Aaron Aziz yang sedang 'honeymoon' di Maldives dengan isterinya.

Untuk info, Aaron dan Diyana Halik sebenarnya sedang meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 10. Mereka berdua bernikah pada 3 Ogos 2003. Tahniah diucapkan dan moga kekal hingga akhir hayat!

Klik untuk imej besar...

<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FATAMORGANA - DRAMA BERSIRI PERTAMA AQUILA EMAS

Posted: 19 Aug 2013 03:36 PM PDT


Buat julung kalinya, Aquila Emas Sdn Bhd telah diberikan kepercayaan oleh pihak RTM untuk menerbitkan sebuah drama TV bersiri yang berdurasi 1 jam sebanyak 13 Episod. Aquila Emas telah menerbitkan beberapa rancangan majalah TV dan telemovie untuk siaran RTM sejak beberapa tahun yang lalu.

'Fatamorgana' menceritakan tentang persahabatan, cinta, impian dan cita-cita antara sepasang kanak-kanak berusia 10 tahun yang membesar bersama di sebuah desa. Keakraban mereka seumpama perhubungan dua beradik. Ilham dan Dalila begitu akrab hingga tidak boleh dipisahkan lagi antara satu sama lain. Minat, hobi serta aktiviti harian mereka hanyalah satu iaitu – menyanyi.

Klik untuk imej besar...

<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

INFO - GUBA BERDUET BERSAMA YUNA DI OZASIA

Posted: 19 Aug 2013 03:21 PM PDT


Gabriel Robert Rawantas, atau lebih dikenali sebagai Guba di kalangan masyarakat Malaysia, telah dipilih oleh Adelaide Festival Centre untuk membuat persembahan di Festival OzAsia 2013.

Festival OzAsia yang dianjurkan oleh Adelaide Festival Centre adalah acara tahunan yang diadakan pada bulan September selama dua minggu. Acara ini menyajikan persembahan kebudayaan oleh para karyawan Australia yang berasal dari negara Asia, dalam usaha untuk mengetengahkan warisan budaya Asia.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories