RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ISU SKANDAL - ADI PUTRA TERTEKAN

Posted: 08 Sep 2013 09:26 PM PDT


"Saya turut tertekan dengan masalah dan kontroversi yang menghimpit ini kerana saya juga manusia biasa serta tidak sempurna. Saya bukan melarikan diri, namun memilih berdiam bagi memberikan peluang kepada polis yang menjalankan siasatan kes itu.

"Saya juga tidak akan membuka aib orang dan disebabkan itu saya rasa belum tiba masanya untuk berkongsi mengenai perkara ini dengan lebih lanjut kerana saya menghormati undang-undang," begitulah kata Adi Putra yang didakwa mempunyai skandal dengan isteri orang.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

AARON AZIZ DILANTIK DUTA LAWATAN KE HONG KONG

Posted: 08 Sep 2013 02:44 PM PDT


Gambar Aaron Aziz yang dilantik sebagai duta lawatan ke Hong Kong oleh Hong Kong Tourism Board. Malah sebelum ini, Aaron juga telah mewakili Malaysia untuk acara Visa Go To Hong Kong Super Shopper 2013 yang diadakan di sana pada Julai lalu.

"Saya ingin mengajak peminat bercuti bersama saya di Hong Kong pada bulan Disember ini. Hong Kong adalah tempat melancong unik yang turut menyediakan pelbagai masakan halal disamping mempunyai beberapa masjid untuk beribadah.


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

12 GAMBAR - MAJLIS AKIKAH ANAK NING BAIZURA

Posted: 08 Sep 2013 02:14 PM PDT


"Alhamdulillah what a beautiful kekah... tq Allah," demikian kata Ning Baizura selepas majlis akikah dan cukur jambul anaknya berjalan lancar kelmarin.

Majlis tersebut turut dihadiri rakan artis seperti Nurul Wahab dan saudara mara terdekat. Tahniah buat Ning!


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories