RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


GAMBAR AIDA ABDUL - MADU ERMA FATIMA

Posted: 01 Jun 2014 09:47 PM PDT



"Saya restu dan saya izinkan. Saya tidak boleh menghalang orang yang saya sayang untuk mendapatkan kebahagiaan itu. Kasih sayang itu soal hati, tiada kuasa pada manusia untuk menghalangnya. Setiap manusia berhak mendapatkan kebahagiaan sendiri.

"Selama perkahwinan kami, Bade merupakan seorang lelaki yang baik, ayah yang bertanggungjawab kepada anak-anak. Malah saya cukup bersyukur untuk mengetahui siapa saya sekarang adalah kerana dia.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

21 GAMBAR - MAJLIS RESEPSI FIZZ FAIRUZ & ALMY NADIA DI PULAU PINANG

Posted: 01 Jun 2014 04:37 PM PDT



Majlis resepsi sebelah perempuan perkahwinan Fizz Fairuz dan Almy Nadia yang telah berlangsung di Hotel Vistana, Pulau Pinang 31 Mei lalu.

Manakala resepsi pihak lelaki pula khabarnya akan diadakan pada 7 Jun nanti.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISU TUDUNG - RAJA AZMI AKHIRNYA INSAF & BERHIJAB

Posted: 01 Jun 2014 03:39 PM PDT



Produser filem kontroversi, Raja Azmi Raja Sulaiman yang baru-baru ini mempersoalkan 'dakwaan wanita tidak bertudung akan masuk neraka' kini mula berhijrah dan berhijab.

Beliau juga semalam meluahkan rasa hati dan keinsafan mengenai isu tudung tersebut dalam sesi temubual rancangan h live! yang dikelolakan oleh pengacara Datuk Aznil Nawawi di saluran Astro Awani jam 10.00 malam.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories