RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


KEJUTAN UNTUK ROZANA MISBUN - AWIE DAPAT HAK PENJAGAAN ANAK

Posted: 20 Jul 2014 10:12 PM PDT



Kejutan akhirnya berlaku dalam kehidupan Rozana Misbun apabila suaminya Awie berjaya mendapatkan hak penjagaan sementara bagi ketiga-tiga anaknya di Mahkamah Tinggi Syariah, Kuala Lumpur.

Laporan menyebut, peguam syarie yang mewakili Awie, Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain memaklumkan perkara itu selepas prosiding di dalam kamar di hadapan Hakim Syarie Nassir Abdul Aziz.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HATTAN TERKILAN - HILANG 6 SAUDARA AKIBAT NAHAS MH17

Posted: 20 Jul 2014 06:58 PM PDT



Hati mana yang tidak sayu dan terkilan apabila antara mangsa nahas kapal terbang MAS MH17 yang terhempas di timur Ukraine pada 17 Julai lalu adalah dua ahli keluarga sekaligus, termasuk suami dan tiga anak yang merupakan saudara penyanyi Hattan.

"Walaupun jarang bertemu akibat kesibukan masing-masing, kami tetap ada pertalian dan mempunyai memori, terutama ketika berkumpul pada hari raya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SAMBUT AIDILFITRI TANPA SYAMSUL & SARAH - ISTERI YUSOF HASLAM SEDIH

Posted: 20 Jul 2014 06:43 PM PDT



"Saya rasa sedih kerana tahun ini saya akan beraya tanpa Syamsul dan Sarah," ujar isteri Datuk Yusof Haslam, iaitu Patimah Ismail.

Kesedihannya itu gara-hara Syamsul Yusof, 30, dan isterinya Puteri Sarah Liyana, 29, bakal menyamput Aidilfitri di Mekah. Difahamkan, mereka berdua kini sudah berada di tanah suci setelah menaiki penerbangan Saudi Airlines pada 18 Julai lalu.

"Alhamdulillah Syamsul dan Liyana sudah pun berada di Mekah bagi mendapat keberkatan 10 Ramadan terakhir dan turut menunaikan Umrah.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BUAT LAPORAN POLIS - ISTERI EZANY 'GHAIB' WAKTU SUBUH

Posted: 20 Jul 2014 04:51 PM PDT



"Pada hari Khamis, 17 Julai yang lalu, saya terjaga daripada tidur kira-kira jam 5.30 pagi dan saya mendapati isteri saya tiada. Pintu bilik terbuka, pintu rumah pun tidak berkunci. Saya lihat kunci rumah yang selalu dia bawa pun ada di rumah. Saya cuba hubunginya tetapi gagal. Saya tidak tahu apa yang berlaku," demikian dakwa pelakon Ezany Nizarif, 41, mengenai satu laporan polis yang dibuatnya semalam.

"Saya buat laporan itu untuk tujuan keselamatan dan saya sendiri tak tahu apa status isteri saya sebenarnya. Sama ada dia menghilangkan diri, dilarikan, diculik atau sebagainya. Saya tak tahu isteri saya ke mana. Tapi ada sumber yang memberitahu saya, orangnya adalah seorang wanita.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

SANA SINI - AARON AZIZ DAN KEDAI MAKANNYA

Posted: 20 Jul 2014 03:49 PM PDT



SANA SINI:

Bukan peniaga bazar ramadan sahaja yang sibuk dibulan Ramadan, malah Aaron Aziz juga sibuk menguruskan kedai makan yang baru dibukanya. Difahamkan, ia berkonsepkan kafe dan diberi nama Kidz & Creme, dan sudah mula beroperasi sejak sebulan yang lalu di Setia Alam, Selangor..

"Alhamdulillah, ini satu lagi impian saya untuk membuka restoran yang berbentuk kafe. Istimewanya, kafe ini turut menyediakan ruangan berkonsepkan dapur khas untuk anak-anak yang datang bersama ibu bapa mereka. Sebab itu saya namakan kafe ini sebagai Kidz & Creme," ujar Aaron dipetik sebagai berkata.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

GAMBAR SANA SINI - YUSOF HASLAM & ISTERI DI MAJLIS IFTAR

Posted: 20 Jul 2014 02:15 PM PDT



SANA SINI:

Gambar menarik Yusof Haslam dan isterinya Patimah Ismail di Majlis Iftar bersama anak yatim di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur, kelmarin.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories