RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ISU DIDAKWA 'LALOK' - AKIM AF7 HARAP PENYEBAR FITNAH BERTAUBAT

Posted: 08 Dec 2014 04:08 PM PST



Meskipun difitnah dengan dakwaan 'lalok' di bawah pengaruh dadah dalam pertandingan separuh akhir ketiga Muzik-Muzik ke-29, namun penyanyi Akim Ahmad (Akim AF7) tetap tenang dan meminta penyebar fitnah itu agar segera bertaubat.

"Memang isu itu sangat memberi kesan kepada kerjaya saya apabila perlu berdepan dengan pengurusan saya dan beberapa pihak lain terutama ibu bapa saya.

"Ibu saya mengalir air mata apabila membaca isu ini di akhbar. Saya tidak pernah membuat atau berada dalam keadaan seperti apa yang didakwa.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

PENYANYI NAJWA MAHIADDIN & PEMUZIK IDRIS KOH SELAMAT BERTUNANG

Posted: 08 Dec 2014 02:45 PM PST



Anak perempuan kepada Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin iaitu penyanyi Najwa Mahiaddin atau nama sebenarnya, Najwa Muhyiddin telah selamat bertunang dengan Idris Koh Keng Hui, juga seorang ahli muzik, selepas solat Isyak, semalam.

Untuk makluman, pertunangan tersebut telah diadakan di kediaman Timbalan Perdana Menteri itu di Sri Satria, Putrajaya.

Dalam majlis tersebut, keluarga Idris telah memberi tiga dulang hantaran dan dibalas lima hantaran oleh Najwa.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories