RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


17 GAMBAR - NIKAHI AEISHA, SYAFIQ YUSOF IKUT JEJAK SYAMSUL

Posted: 06 Apr 2014 05:11 PM PDT



Selepas Syamsul Yusof mendirikan rumahtangga dengan Puteri Sarah Liyana, akhirnya giliran adiknya Syafiq Yusof, 22, pula bergelar suami kepada Aeisha Ustaz Zainal, 21.

Syafiq yang merupakan pengarah filem sebagaimana bapanya Datuk Yusof Haslam menikahi Aeisha dengan hanya sekali lafaz kira-kira 9:50 pagi, kelmarin bertempat di Surau Tabung Haji, Kuala Lumpur.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

BAKAL BERSALIN MEI - LIYANA JASMAY BUAT DOA SELAMAT

Posted: 06 Apr 2014 04:48 PM PDT



Dalam pada artis lain sibuk membuat 'baby shower', Liyana Jasmay sebaliknya lebih selesa dengan mengadakan majlis doa selamat untuk menyambut kelahiran anak sulungnya nanti. Majlis tersebut telah diadakan kelmarin kediaman keluarga Liyana di Kemensah Height, Selangor.

Apa yang menarik, kakak Liyana iaitu Faradila yang juga bakal melahirkan anak pada bulan Mei depan turut diraikan bersama.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

ISTERI KEDUA ASHRAF MUSLIM LAHIRKAN BABY GIRL

Posted: 06 Apr 2014 03:28 PM PDT



"Terima kasih Allah.. Engkau permudahkan isteriku Sakinah melahirkan anak dgn sempurna sekali. Terima kasih sgt pada isteriku Dayana kerana memberi sokongan kuat kepada kami semua.. Indahnya berkeluarga jikalau kita sama2 mencari kebahgiaan dan merasaikan bersama2 nya erti kebahgiaan. Alhamdulillah," demikian kata Ashraf Muslim sempena kelahiran anak sulungnya.

Untuk info, isteri keduanya Wan Sakinah selamat melahirkan bayi perempuan pada jam 11.50 malam kelmarin di hospital Tropicana Medical Centre. Anak sulung mereka lahir secara normal dan seberat 2.51 kilogram.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories