RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Model Ini Berani Jalan-jalan Tanpa Celana, Kaki Hanya Tertutup Lukisan

Posted: 07 May 2014 09:00 PM PDT

img
Dok. Sarah Baboro dan David Lesage
 Ketika Anda melihat wanita pada gambar di atas, mungkin Anda akan melihatnya sebagai pemandangan biasa. Wanita dengan kemeja dan celana denim. Namun jika diperhatikan seksama atau bahkan disentuh, Anda akan sadar bahwa celana denim itu hanyalah lukisan tangan.

Sosok di balik lukisan tubuh menyerupai jeans itu adalah hasil karya dari seorang make-up artist, Marie "Marie P" Przybylski. Sedangkan wanita yang berani berjalan di tengah kota hanya tertutup panties dan gambar, adalah seorang model asal Prancis, yang juga bernama Marie.

Dari video yang diup load, Marie si make-up artist tampak lihai bermain dengan campuran warna untuk membuat warna biru yang menyerupai jeans aslinya. Marie si model saat itu hanya memakai panties untuk melindungi bahagian pribadinya. 

Seusai proses pengecatan, Marie memakai kemeja denimnya dan tak ragu berjalan-jalan santai di tengah kota. Tak banyak orang-orang yang sadar bahwa celana ini hanya gambar. Mereka hanya berjalan seperti biasa dan tidak memerhatikan Marie.




Idea lukisan celana ini datang dari dua mahasiswa jurusan PR dari Belgium, iaitu Sarah Baboro dan David Lesage. Dan video ini adalah bahagian dari tugas akhir, untuk membuat 'Buzz video' atau video jahil yang melibatkan banyak orang. Keduanya kemudian merekrut Marie untuk menciptakan ilusi celana denim pada kaki model.

"Aku setuju mengerjakannya karena Sarah adalah teman baikku. Dan body painting adalah hal yang aku sukai sebagai make-up artist, jadi aku tidak pikir dua kali untuk bilang 'iya'," jelas Marie si make-up artist dalam video tersebut.

Dari kamera yang mengikuti aksi berani Marie si model, beberapa orang terlihat kebingungan (atau terkesima) antara melihat wanita dengan celana yang sangat ketat, atau mereka sedar celana itu hanyalah gambar.

Dua wanita berebut 1 lelaki

Posted: 07 May 2014 05:00 PM PDT

Alabama: Seorang wanita didakwa menculik bekas suaminya dari rumah teman wanita lelaki itu sebelum mengugut menembaknya sehingga mati.
Michelle Barker Bradley, 26, 'menyerang' rumah berkenaan awal pagi Sabtu lalu dan melepaskan beberapa tembakan ke udara sambil mendesak bekas suaminya itu keluar. 
Apabila lelaki terbabit akur, Michelle memaksa bekas suaminya itu memasuki keretanya. 

Jurucakap Jabatan Polis Daerah Selma, Left Curtis Muhannad berkata, Michelle kemudian terus mengancam bekas suaminya itu.
Foto
MICHELLE ditahan dan polis merampas pistol kaliber .22 simpanannya.

"Dia menelefon ibu mangsa dan memberitahu mahu membunuh lelaki itu serta mencampakkan mayatnya di satu kawasan antara Selma dan Maplesville," katanya dalam satu kenyataan.

Kekasih baru bekas suaminya berkenaan bagaimanapun berjaya mengekori kenderaan yang dipandu suspek lalu menghubungi talian 911. 

Polis berjaya menahan Michelle dan merampas pistol kaliber .22 dalam simpanannya. 

Michelle kemudian didakwa atas beberapa tuduhan termasuk penculikan dalam kes keganasan rumah tangga.- Agensi
sumber : mymetro

'Sayap Ayam Mengerikan' Julukan Chicken Wing Di KFC China

Posted: 07 May 2014 09:00 AM PDT

Siapa yang tak kenal dengan KFC. Hampir di setiap negara memiliki gerai KFC dengan menu unik yang berbeda-beda. Jika Jepun baru saja meluncurkan menu baru hasil kolaborasi dengan Ronaldo, maka KFC China punya menu unik sekaligus aneh.

Dilansir Rocketnews24, baru-baru ini China dihebohkan dengan menu chicken wing di salah satu gerai KFC, yang memiliki bentuk berbeda dari menu chicken wing pada umumnya. Pasalnya, menu tersebut memiliki bentuk seperti jari-jari yang muncul di bahagian pinggirnya.

Dalam foto chicken wing yang diduga berasal dari KFC China kerana struknya yang berbahasa mandarin tersebut, terlihat bahwa chicken wing tersebut berbentuk seperti perpaduan antara chicken wing dan kaki ayam, atau hampir seperti telinga manusia.

Kerana bentuknya yang mengerikan, menu chicken wing ini pun diberi julukan oleh netizen sebagai 'sayap ayam mengerikan' keraa dirasa lebih sesuai menjadi benda yang menakutkan di sebuah rumah hantu.

Berdasarkan netizen yang mengup load foto tersebut, chicken wing tersebut diduga merupakan hasil dari ayam yang mengalami kecacatan kerana hormon. Hiii, berani makannya?


Macam-macam hal...Batu nisan diukir bentuk kemaluan Isteri

Posted: 06 May 2014 11:00 PM PDT


Macam-macam benda pelik berlaku dalam dunia ni. Itulah yang terjadi kepada pasangan Milena dan Miran Marinkovic dari Serbia. Kerana takut suaminya akan berkahwin dengan wanita lain, Milena telah membuat satu wasiat yang cukup menggemparkan.

Milena meminta suaminya itu membuat ukiran kemaluannya sendiri di atas batu nisan pusaranya setelah dia meninggal dunia.

Harapannya cuma satu – suaminya itu akan berfikir 'dua kali' sekiranya ingin berkahwin lain bila terlihat 'ukiran' itu.

" Saya tak mahu awak cari wanita lain bila saya mati. Moga dengan cara ini, awak akan sentiasa ingat pada saya," katanya dalam surat wasiat tersebut.

Bagi memastikan ukiran tersebut sama 100 peratus dengan 'bentuk' yang dimilikinya, Milena telah mengambil foto farajnya sendiri dan diserahkan kepada suaminya.

Setelah bertarung dengan penyakit yang dideritainya, Milena pun menghembuskan nafasnya yang terakhir.

Dan, bagi memastikan wasiat tersebut dipenuhi, Miran pun mencari pengukir yang dirasakannya mampu untuk merealisasikan permintaan terakhir isterinya itu.

" Sebenarnya duit tak ada masalah, masalah saya hanyalah untuk mencari mereka yang sanggup mengukir gambar kemaluan isteri saya itu di batu nisan," kata Miran.

Kini batu nesan itu siap sepenuhnya seperti mana yang dirancang.

Ketika ditanya apakah perasaan Miran ketika ini, dia dengan selamba menjawab;
" Saya lega kerana ukiran itu benar-benar 'serupa' dengan apa yang dimiliki oleh mendiang isteri saya. Dengan 'melihatnya', saya rasa Milena sentiasa berada di samping saya,".
Macam-macam hal….(THE SUN uk)

Cuba teka ini awek ke atau lelaki?

Posted: 06 May 2014 10:00 PM PDT


Melihat pada gambar pasti ada yang terus mengatakan dia seorang lelaki kerana dari bentuk tubuhnya yang sasa tetapi sebenarnya....

v


v


v



ini semua terjadi kerana ketagihan steroid...wanita ini bernama Candice Armstrong seorang pelayan bar.Dia dahulunya seorang wanita yang cantik tetapi akhirnya jadi seperti seorang lelaki kerana ketagihannya...Sayangnya 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories