RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


WAJAH KEKASIH NABILA YANG MENIMBULKAN KEMARAHAN AMY SEARCH

Posted: 23 Jun 2014 07:52 AM PDT



Inilah wajah jejaka yang didakwa membuat Amy Search memarahi anaknya Nabila Huda hingga keadaan menjadi semakin hangat. Malah Amy juga dikatakan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap jejaka tersebut di laman sosialnya hingga menimbulkan rasa kurang senang Nabila.

Meskipun Nabila berusaha merahsiakan identiti jejaka tersebut, namun ada sumber memberitahu bahawa jejaka tersebut adalah pemilik restoran Kulkats Barrio di Taman Tun Dr Ismail (TTDI) Damansara, Kuala Lumpur yang dipanggil 'Bert'.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

CINTA HANEZ SURAYA & ROMIE PUTUS - BENAR ATAU SANDIWARA?

Posted: 22 Jun 2014 04:49 PM PDT



Mungkin ramai yang tidak percaya pasangan dua sejoli iaitu Hanez Suraya dan Romie benar-benar boleh berpisah. Namun itulah yang didakwa berlaku oleh 'Metro Ahad' yang melaporkan Hanez sudah mengambil keputusan untuk mengorbankan hubungannya dengan suami orang itu.

Persoalannya sekarang, benarkah mereka kini sudah tidak ada apa-apa lagi? Atau ia sekadar satu sandiwara mereka berdua untuk meredakan kontroversi gara-gara dihentam teruk oleh masyarakat disebabkan isu 'perampas'?

Bagi yang masih kabur, jom baca luahan Hanez ini:



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

LEPAS SURPRISE BABY SHOWER - AWAL ASHAARI BUAT MAJLIS KESYUKURAN, TUNAI NAZAR

Posted: 22 Jun 2014 03:50 PM PDT



Selepas kontroversi dihentam oleh seorang 'haters' gara-gara majlis 'Surprise Baby Shower' mereka baru-baru ini, akhirnya Scha Al-Yahya dan suami, Awal Ashaari telah mengadakan majlis kesyukuran.

Bertemakan warna kuning, majlis tersebut turut dihadiri rakan selebriti, media, peminat dan golongan yang kurang bernasib baik. Menurut Awal, majlis yang diadakannya itu adalah kerana menunaikan nazarnya apabila Scha hamil.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

8 GAMBAR - SELAMAT BERTUNANG : ERIN MALEK NIKAH OKTOBER DEPAN

Posted: 22 Jun 2014 03:28 PM PDT



Juara Fear Factor Malaysia musim 2, Erin Malek, 20, akhirnya selamat bertunang dengan kekasih hatinya Farriz Fauzy, 30, di kediaman ibunya, Harryzah Hassan, di Duta Suria Residency, Ampang, Kuala Lumpur, kelmarin.

Menurut Erin, dia bersyukur dengan majlis pertunangannya itu meskipun jarak usia 10 tahun di antara mereka.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories