RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


TAHNIAH - MOHD SAIFUL BUKHARI KINI BERGELAR BAPA

Posted: 16 Jul 2014 02:15 AM PDT



Isteri kepada Mohd Saiful Bukhari, iaitu personaliti TV3, Nik Suryani Megat Deraman selamat melahirkan cahaya mata pertamanya Isnin lalu, kira-kira jam 5.35 petang di sebuah hospital di Kuala Lumpur.

Berita gembira tersebut telah dikongsikan sendiri oleh Mohd Saiful di laman sosialnya, dan bayi lelakinya itu telah diberi nama Yusuf Bukhari bin Mohd Saiful Bukhari.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

KEKASIH DALAM DIAM - JAMAL ABDILLAH PILIH WARTAWAN METRO?

Posted: 16 Jul 2014 01:51 AM PDT



Memang banyak gosip cinta yang melanda Raja Pop kita iaitu Dato' Jamal Abdillah. Malah penyanyi Nas Adila juga didakwa hampir-hampir hendak dirisik oleh Jamal, namun gosip itu akhirnya menghilang bagai angin lalu.

Terkini, ada pihak yang mendakwa Jamal sudah ada pengganti. Bahkan title 'eligible bachelor' Jamal kemungkinan akan berakhir tidak lama lagi. Heh.

Jamal disamping wartawan Metro


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

JALANI PEMBEDAHAN ACL - JOHAN RAJA LAWAK TERPAKSA BEREHAT

Posted: 15 Jul 2014 07:30 PM PDT



Johan Raja Lawak akhirnya selamat menjalani pembedahan Anterior Cruciate Ligament (ACL) pada lutut sebelah kirinya di hospital. Untuk makluman, sebelum ini Johan pernah menjalani pembedahan lutut disebabkan ligamen dan miniskusnya terkoyak.

"Alhamdulillah semua telah dipermudahkanNya. Sya telah pun selamat menjalani pembedahan ACL.. Doakan sya moga cpt sihat supaya dpt beraksi di era_fm utk menghiburkan pagi anda.. buat masa sekarang bg sya berehat dulu sb anak2 sya akan ambil alih tugas sya... dgn menghiburkan sya," ujar Johan sempat berseloroh.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

RETAK TULANG RUSUK: ISTERI AWIE TRAUMA - SEDIH TAK DIBENAR TEMUI ANAK

Posted: 15 Jul 2014 02:14 PM PDT



Ramadan bulan yang membawa berkat dan kemuliaan. Namun ia berlainan dengan kehidupan Rozana Misbun, 36, yang mendakwa gagal bertemu anak kandung sendiri kerana dihalang oleh suami, Ahmad Azhar Othman atau Awie, 46.

"Ina rindukan anak-anak Ina… Sudah sebulan Ina tak jumpa mereka. Panggilan telefon juga tak dijawab," ujar Rozana.

Masih Trauma- Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories