RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Kerana Barang Tersebut Palsu Wanita Ini Melempar Begnya Ke Arah Kekasihnya

Posted: 25 Aug 2014 09:00 PM PDT

Saat ini, sudah banyak produk fashion yang kelihatan sama dengan kebanyakan produk branded dan mahal. Namun, mereka yang ada boleh mengetahui mana produk asli dan palsu. 

Hal seperti ini pun bolehmenjadi sebuah polemik dalam hubungan cinta. Contohnya yang terjadi di China baru-baru ini. Seorang wanita khabarnya melemparkan beg branded pemberian kekasihnya, kerana tahu bahwa barang itu palsu. 

Awalnya, wanita ini tak menyadari bahwa apa yang ia kenakan adalah barang KW alias tidak original. Kekasihnya adalah orang luar negeri dan ia mengatakan bahawa beg itu dibeli di luar negeri. Maka wanita ini mengira beg tersebut adalah barang mahal dan original. 

Ia pun membawanya ke tempat penilai barang-barang mewah. Namun, di sana penilai barang itu mengenali bahwa beg wanita tersebut palsu. Entah merasa shock atau malu, wanita itu pun datang ke kekasihnya dan langsung melemparkan tas itu ke arahnya. 

Aksesori Rambut Terkini: Mutiara!

Posted: 24 Aug 2014 10:00 PM PDT

10616730_753114268078846_625766523_n
Saat melihat kilau sinarnya di pagelaran mode Chanel, jelas tidak hairan mutiara bakal menjadi trend tahun ini. Tapi Rita Ora membuatnya dua kali ganda lebih menarik dengan menjadikannya sebagai hiasan kepala, saat hadiri festival musik V di Inggris minggu lalu. Sekilas nampak seperti bando saat melihatnya berjalan masuk arena, tapi ternyata brand ambassador Roberto Cavalli itu lebih kreatif lagi. Ia menyematkan satu persatu puluhan mutiara di rambutnya hingga membentuk mahkota. Hasilnya? Sangat unik! Mahu cuba? Tidak serumit itu, Anda cukup memisahkan poni jadi tiga bahagian, sisi kanan, kiri dan tengah, kemudian mengepangnya masing-masing dengan jalinan cornrow dan sematkan mutiara di setiap ruasnya. Untuk bahagian kuncir kudanya, tambahkan lilitan scrunchies yang juga diberi mutiara. Sempurna!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories