RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


BERPISAH & BERSATU - FADILAH MANSOR KINI TENANG

Posted: 18 Dec 2014 03:06 PM PST



Kalau sudah jodoh tak ke mana!

Demikian jugalah halnya dengan Fadilah Mansor yang disahkan lafaz cerai oleh Mahkamah Rendah Syariah semalam. Lafaz cerai tersebut dibuat oleh bekas suaminya Mat London dua tahun lalu (28 September 2012)

Untuk info, mereka bernikah di Narathiwat, Thailand pada 18 Oktober 1989 dan telah dikurniakan dua cahaya mata iaitu Alia Farhani, 23 dan Faeesal Aswad, 20 tahun.

"Semuanya berjalan dan selesai dengan cara baik. Saya berpisah dengan baik. Bersyukur ke hadrat Ilahi. Masalah ini sudah selesai. Saya tak mahu ada perkara berbangkit. Saya rasa tenang kini," ujar Fadilah.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

RAYU RUJUK SEMULA : "SAYA MASIH MENYINTAI SYURA" - SUAMI

Posted: 18 Dec 2014 02:34 PM PST



Meskipun sudah sah bercerai dengan talak satu pada September lalu, namun bekas suami Syura atau nama sebenarnya Zuraidah Badron iaitu Mohd Fadhly Md Yassin merayu penyanyi itu agar menerima cintanya semula.

Malah dia juga bersedia untuk rujuk kembali kerana masih mempunyai perasaan sayang terhadap penyanyi itu.

"Saya berharap dia bersetuju untuk memulakan kehidupan baharu bersama tiga anak kami yang sedang membesar.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories