RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


ROSYAM NOR BERANG BILA ANAK DISURUH BUKA TUDUNG

Posted: 21 Dec 2014 02:54 PM PST



Gara-gara anaknya disuruh buka tudung, penerbit dan pelakon Datuk Rosyam Nor naik berang dengan peraturan pihak pengurusan butik permainan kanak-kanak, Hamleys Malaysia.

Semuanya bermula apabila salah seorang pekerja butik itu tidak membenarkan anaknya memakai tudung sekiranya ingin bekerja dipremis berkenaan.

Bagaimanapun, dalam satu kenyataan dikeluarkan butik berkenaan di Facebook semalam, pihak pengurusan dikatakan telah mengambil tindakan disiplin terhadap pekerja yang mengendalikan sesi temu duga itu.

Tambah kenyataan itu, pekerja terbabit juga tidak mempunyai kuasa untuk menemuduga atau mengambil pekerja. Malah dia turut memberikan maklumat tidak benar kepada Nur Lisa, 17.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

7 GAMBAR - MUNIFF ISA SAH BERGELAR SUAMI DENGAN SEKALI LAFAZ

Posted: 21 Dec 2014 02:15 PM PST



Tahniah diucapkan buat Mas Muharni atau nama sebenarnya Mas Normuharni Sheikhah Mohd Satar telah selamat dinikahkan dengan Muniff Isa dengan sekali lafaz pagi kelmarin.

Artikel terdahulu:
Selepas majlis nikah, majlis persandingan bagi kedua-kedua mempelai turut dilangsungkan di Batik Homestay, Sungai Petani, Kedah.

Untuk info, pihak lelaki telah menyerahkan 5 dulang hantaran berbalas tujuh dulang dari pihak perempuan. Sementara mas kahwin adalah senaskhah al-Quran serta jumlah wang hantaran yang dirahsiakan.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories