RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


KES PUKUL TUTUP - MANGSA AMUK MAAFKAN ALIFF AZIZ

Posted: 11 Jan 2015 09:28 PM PST



Masihkah anda ingat dengan kes amuk kononnya disampuk tapi rupanya mabuk yang melibatkan penyanyi Aliff Aziz Disember lalu? Amukan tersebut telah menyebabkan Pengurus Jabatan Kontrak yang dikenali sebagai Ismail Mahtar cedera hingga patah tulang bahu.

Bagaimanapun, tindakan pantas Aliff membuat permohonan maaf pada Ismail yang berhasrat menyamannya telah menyelamatkan penyanyi itu. Kini semuanya telah selesai tanpa melibatkan mahkamah.

Bak kata pepatah, buang yang keruh ambil yang jernih!

"Saya ingin membuat kenyataan di sini bahwa saya telah menghubungi abang Ismail (mangsa) dan memohon maaf kepada beliau. Saya juga telah terangkan kepada beliau bahwa saya memang tidak berniat langsung mahu menyerangnya tetapi kejadian berlaku dalam keaadan saya tidak sedar.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories