RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


8 GAMBAR : BERCUTI DI KRABI THAILAND - MIZZ NINA MENGANDUNG?

Posted: 25 Mar 2014 05:19 PM PDT



Dalam kemeriahan percutian Mizz Nina dan suaminya Noh Salleh ke Krabi, Thailand, nampaknya ada yang lebih menarik untuk dikongsikan. Sekeping gambar Miza Nina yang menampakkan 'baby bump' jelas menjadi tumpuan peminat mereka.

Malah melalui laman sosial mereka, ada peminat yang bertanya apalah Mizz Nina kini sedang mengandung? Namun soalan tersebut tidak dijawab oleh pasangan suami isteri itu dan sekaligus meninggalkan seribu persoalan.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

TAK JADI ANAK DATUK K - NINA ISKANDAR TUNANG AHLI PERNIAGAAN

Posted: 25 Mar 2014 01:55 PM PDT



Masihkah anda ingat dengan gosip cinta yang melanda Nina Iskandar, artis 'setahun jagung' berasal dari Brunei dengan usahawan muda, Adib Khalid iaitu anak kepada usahawan terkenal, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K)?

Artikel terdahulu:

Terkini, Nina mendedahkan yang dia kini sudah pun mempunyai teman istimewa dan bakal bertunang dengan seorang ahli perniagaan, Ahmad Heiqal, 30, pada Ogos Ini.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

HORMATI MANGSA MH370 - KONSERT KITA 20FORTEEN DITUNDA

Posted: 25 Mar 2014 01:20 PM PDT



Bagi menghormati tragedi yang menimpa pesawat MH 370, KRU Music Sdn. Bhd. dan Forteen melahirkan rasa simpati kepada semua yang terlibat. Sehubungan itu, mereka mengambil keputusan mengumumkan penundaan konsert KITA 20FORTEEN yang sepatutnya diadakan pada hari Sabtu ini, 29hb Mac 2014 ditunda kepada 26hb April 2014.

"Kami amat bersimpati dan bersedih dengan kejadian yang menimpa penumpang dan anak-anak kapal MH 370, kami merasakan adalah tidak wajar untuk meneruskan konsert KITA 20FORTEEN yang dijadualkan pada 29hb Mac 2014, disaat kita masih lagi dalam keadaan berduka dan harapan kami masih berterusan bersama yang lain agar usaha pencarian yang sedang giat dilakukan akan berjaya.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories