RSS

Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Baju Renang Khusus untuk Wanita yang Hanya Punya Satu Payudara

Posted: 26 May 2014 11:00 PM PDT

img
 Semakin banyaknya wanita yang menjalani operasi mastektomi atau pembuangan payudara, menginspirasi dua wanita ini untuk membuat suatu karya fashion unik. Keduanya merancang baju renang khusus untuk wanita yang payudaranya kini hanya satu.

Apa yang dipakai oleh awek ini?

Posted: 26 May 2014 09:00 PM PDT


apa yang dipakai oleh awek ini yek??








Ini betul-betul kerja gila

Posted: 26 May 2014 12:00 AM PDT




Inilah blogger yang tak tahu malu

Posted: 25 May 2014 11:00 PM PDT

Seorang blogger bernama Ben Schlappig ingin orang  menyumbangkan wang mereka untuk membantunya membayar tiket  US$ 20,000 agar dia boleh naik maskapai penerbangan Etihad dengan fasiliti termewah yang bernama "The Residence" VIP suite.

Itu merupakan sebuah suite dengan luas 125 kaki persegi di pesawat Airbus A380 dalam penerbangan dari London ke Abu Dhabi, dan menawarkan kemewahan yang tak tertandingi bagi pelancung yang punya poket tebal.

Ruang VIP Maskapai Etihad
Salah satu sudut ruang termewah di pesawat airbus A380  Etihad

Ruang santainya

Ruang mewah ini menawarkan tiga kamar, iaitu ruang santai, kamar mandi dan kamar tidur, juga ditambah pelayanan eksklusif dari pramugari cantik yang telah dilatih khusus untuk melayani tamu VIP selama penerbangan. Ruang tamu dilengkapi dengan TV flat screen 32  inch, ruang tidur dengan ranjang double bed, dan sajian menu special dari chef gourmet.


Ruang tidur dengan fasiliti mewah, tinggal pilih yang mana

Schlappig sejauh ini telah berhasil mengumpulkan wang sebanyak US$ 11.641 dalam 20 hari. Dia berharap 16.000 pengikut Twitternya akan membantu dia untuk mencapai tujuannya itu. Dia mengatakan kempen ini akan berjalan sampai dengan 31 Mei 2014.

Ben Schappig
Ben Schappig, blogger tak tahu malu


(Daily Mail, Kick Starter)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories