RSS

Nuffnang

:: MYARTIS.COM ::

sumber :-

:: MYARTIS.COM ::


'BULAN JATUH KE BAHU' BILA FAZURA LENTOK DI BAHU WAK DOYOK

Posted: 16 Dec 2014 09:01 PM PST



Jika baru-baru ini penonton Astro yang menyaksikan Maharajalawak perasan mengenai jelingan Wak Doyok terhadap Fazura di dalam TV, terkini ramai yang makan hati apabila tersebar gambar kepala Fazura melentok manja di bahu Wak Doyok.

"Muka ada senyum..!!! Dah boleh mimpi yang indah-indah @missfazura ini malam. Ini lah yang dikatakan bulan jatuh kebahu. Dia suke orang yang kelako.. untung abang Jamil.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

"KES KHALWAT TELAH SELESAI" - PUTRI MARDIANA

Posted: 16 Dec 2014 01:23 PM PST



"Semuanya telah pun selesai kerana semasa kejadian di rumah, tiada apa-apa yang berlaku di antara kami.

"Kes berkenaan juga tidak akan dibawa ke Jais atau pun mahkamah," kata Putri Mardiana, artis yang tiba-tiba menjadi hangat apabila ditangkap khalwat dengan suami orang baru-baru ini.

Putri Mardiana yang popular melalui filem Ngangkung menjelaskan, kes berkenaan tidak akan dibawa ke mahkamah syariah. Dakwanya, mereka tidak bersalah dan tidak melakukan apa-apa ketika kejadian.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

FELIXIA YEAP & HANEZ SURAYA, TRENDING CARIAN GOOGLE MALAYSIA 2014

Posted: 16 Dec 2014 12:54 PM PST



Felixia Yeap dan Hanez Suraya semalam telah menjadi trending enjin carian Google Malaysia bagi kategori selebriti untuk tahun 2014. Mereka telah menjadi selebriti paling banyak di cari di internet tempatan disebabkan isu memeluk Islam dan skandal suami orang.

Selain itu, Google turut mengumumkan senarai teratas 'Carian Tahunan Malaysia' melalui carian di google.com.my tertumpu kepada berita sedih kehilangan pesawat Malaysia Airline, MH370 dan MH17 yang ditembak jatuh pada 17 Julai di ruang udara Ukraine.

Sementara Piala Dunia di Brazil memberikan negara sedikit kelegaan dari tragedi berkembar tersebut. Apa yang menarik, Astro Awani menjadi sumber berita atas talian paling dicari untuk kedua-dua tragedi udara itu ekoran laporan berita secara langsung 24 jam sehari.

Klik gambar untuk size besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories